Director

Multi se intreaba daca sa trimita sau nu site-ul lor pentru afisare intr-un director.
Parerile sunt impartite, iar Google a anuntat ca “nu se da in vant” dupa directoarele web.
Asta pentru ca in ultimii ani afisare in directoare a devenit o afacere atat pentru cei care trimit (firme care se lauda ca trint site-ul dvs la mi de directoare), cat si pentru cei care posteaza. Alte sfaturi folositoare le puteti gasi si pe director firme online.

Din experienta acumulata, noi va recomandam urmatoarele actiuni:
– nu platiti pentru a fi afisati in directoare. Aceste ar trebui sa fie un serviciu gratuit. Directoarele care cer bani pentru postarea de link-uti nu sunt bine vazute de Google.
– nu platiti asa zisele servicii “trimitem site-ul dvs la sute de directoare si motoare de cautare”. Cheltuiti banii de pomana si s-ar putea chiar sa va dauneze.
– daca vreti selectati chiar dvs cateva directoare care au o buna reputatie si trimiteti o descriere a afacerii pentru a fi postata. Vezi exemplu pe directoare romanesti.
– va recomandam sa aveti un text diferit pentru fiecare postare in parte. Lui Google nu-i plac duplicatele. Propuneti pentru publicare online doar continut unic si relevant.

Un alt criteriu de evaluare este si calitatea link-urilor promovate. Editorii ar trebui sa accepte pentru postare online, doar materiale verificate in prealabil, pentru a se asigura de calitatea continutului. Unele directoare publica automat orice link sau articol primit, doar de dragul cantitatii in defavoarea caltatii de continut, ceea ce nu este recomandat.
Eu va recomand un director web gratuit pentru a posta link-uri si articole absolut gratis.

Leave a Reply